Inget...

Det blev inget hus den här gången så jag o Lottis får vänta med att bli roommates ett tag till =(
Men vi lever på hoppet att det snart blir av! Längtar...
Annars tar det på krafterna att vara arbetslös och framförallt utan pengar, suck...
Men hoppet är det sista som överger människan sägs det ju så jag får tro på det.
Man blir ju bara något trött på alla miljoner blanketter som ska fyllas i till punkt o pricka för blir det fel kan man bli återbetalningsskyldig och det vill man ju inte. Hoppas att jag gjort rätt...
Veckan som ligger framför innebär:
Jobb 10 timmar
1 möte
1 Tänk & Tro
1 synundersökning
1 körövning
1 träffa E & E o titta på sång
1 LIVE med Bibelmeditation
Kyrkvärd
Söka jobb
Skicka in blanketter
1 sova borta
O säkert en massa mer som kommer dyka upp!
Många kvällar :P
Nu ska jag snart sova! Vi hörs snart igen!
Krams
Bara en fin bild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0