En ny dag

God morgon!
Vaknade kl 8.30 men hade så ont i huvudet o efter att ha druckit kaffe och tagit en Ibumetin utan större verkan gick jag o la mig igen. Kl. 11 gick jag upp igen och nu mår jag mycket bättre! Ska ha min stora gosiga sjal idag, då känns allt bättre! På dagens schema står: Synundersökning, få påskrift på arbetsintyg, visa upp diverse saker på Arbetsförmedlingen och jobba en sväng. Sen kl. 18.30 är det kör! Får hoppas att det inte är någon sjukdom jag dragit på mig, det återstår att se! Fliker också in ett stort grattis här till min goda vän A som blivit mormor och J som alltså då blivit mamma till en liten pojke =) Är så lycklig över att allt gick bra o längtar efter att få träffa den lilla parveln! Nä, nu går snart bussen o jag ska sitta på den så hej så länge!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0