Bara vara...

Hej!
Idag har jag haft ännu en underbart mysig dag =)
Kl. 11 träffade jag E&E och sen har jag tillbringat hela dagen med dem båda.
Finns det något mysigare än att gosa, busa, mysa o bara titta när en 3 månaders bebis sover =)
Helt underbart!!!!
Fick 2 hela kassar med kläder även o det är jag super lycklig över! Syns inte jätte tydligt men såhär ser min soffa ut nu under alla kläder!
Lovely <3
Nu kan jag rensa ut en massa gammalt från min garderob för nu har jag typ en ny =)
Efter att ha myst med dem tills 18.30 var det kör och sen hem.
En underbar dag helt enkelt!
Det är något speciellt o enkelt att umgås när man känt varandra i 10 år, det finns ett sätt att bara vara.
Vi har gått igenom det mesta och det skapar en speciell trygghet och säkerhet.
Man bara är...
Tack... Love you both <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0