Älska gräsklippning =)

Jag vet redan att jag är knäpp! (Vilket vi för övrigt har hittat den skyldige till idag!!)
Men jag älskar att klippa gräs!!! O trimma häck!
Som tur är för mig tycker inte min goda vän om det särskilt mycket så hon låter mig göra det utan att klaga på resultatet! O idag fick jag slita rejält :P Hade gräs upp till öronen o till och med innanför tröjan! Riktigt härligt var det iaf o mycket var nog också tack vare vädret! Riktig sommarvärme idag i Götet =)
Detta var en dag som jag verkligen behövde, att bara få vara o slita riktigt ordentligt utomhus! Lovely =)
Fick också ett telefonsamtal som slutade med en arbetsintervju om lite mer än 1 vecka, hoppas hoppas, fingers crossed =) Vill verkligen ha det jobbet!
Nu har jag fått veckans dos av Top Gear så nu är det dags att sova.
Inga bilder idag tyvärr =(
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0