sämst

Hej och förlåt, jag är verkligen jätte dålig just nu på att uppdatera här.
Får skylla på att jag börjat jobba heltid och varit upptagen varje kväll i över en vecka, puh...
För att svara L så jobbar jag som telefonsäljare för kyrksajten.se. Ringer företag och säljer annonsplatser.
Trivs väldigt bra och speciellt efter att jag igår sålde min första order =) Snacka om att jag blev glad!!!
Denna helgen fortsätter jag med ett mystema! Igår kom S hit o vi åt tacos o bara prata o myste.
Mysigt som vanligt, tack <3
Idag vaknade vi vid 8 för att kunna äta frukost i lugn o ro.
Vid 9.45 gick S och vid 10.40 hämtade A o T mig o så åkte vi in till kyrkan för att ställa i ordning inför Loppisen i morgon. Sen bar det av hemåt igen o nu blir det nog en film, är så trött...
Men kl. 15.03 börjar det som jag så länge väntat på... PÅ MINUTEN!!!! Äntligen sätter det igång. Så lyssna på P1 då =)
Ikväll kommer F hit för ännu en myskväll!
Härligt med mys!!!
Det känns som att jag börjat ett nytt liv på något sätt. Prioriteringarna har förändrats och blivit tydligare.
Jag blev väldigt glad när en nära vän till mig sa igår i telefon att "du låter trött men väldigt glad, och det gör mig glad". Att vara glad kan tyckas lätt men det kan vara så svårt. Ibland har man så mycket som ska fixas och göras, samtal som måste tas, saker man måste komma ihåg, att man glömmer vara glad. Glad över det man har, glad över att någon annan är glad. Att dela glädjen är ju minst lika viktigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool blogg.

2009-10-21 @ 18:38:57
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

cool blogg.

2009-10-21 @ 18:39:02
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: em

mera uppdateringar till folket nu! har ju sett detta inlägget massa gånger nu ;) puss

2009-10-23 @ 18:00:13
URL: http://mikateko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0