klar...

Så har man städat för sista gången. Det är inte med enbart lätta steg jag lämnar detta jobb ska jag säga. Dem är fyllda med ett visst vemod och saknad. Kanske inte enbart för själva städningen utan nog framför allt för att sluta här innebär betydligt mindre tid som jag kommer kunna vara här. Efter över 4 år vänjer man sig vid att träffa vissa människor ofta, utbyta tankar och känslor och dela livet. Det är ju inte så att jag kommer säga upp kontakten o aldrig träffa dem mer men det kommer krävas en planering som aldrig tidigare krävts. Det känns som att en del av mitt liv slutar här och en annan tar sin början. Antagligen är det något positivt men saknaden kommer också ha sin del i det. Nu ska jag iaf strax iväg med M och äta lunch, mysigt! Fira att jag fått nytt jobb o sörja att jag slutar här =)
Buss o kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0