Just dance

God förmiddag bloggen!
Igår hade jag en av dem underbaraste dagarna på länge.
Den började vid 11 med att E & E kom hit. Promenader, mat, kaffe, godsaker, skratt, härliga samtal och lite spya från den yngsta av oss =)
Men en underbart härlig dag, tack...
Sen åkte jag in för ännu en härlig körövning med mycket skratt och några svåra noter.
Efter det träffade jag H och så blev vår ölkväll äntligen av! C följde med en stund och oj vad vi skratta =)
Vi gick till en mysig engelsk pub och för första gången drack jag öl som jag faktiskt tyckte om!
C gick vid 22 men jag o H som ju båda är lediga idag satt kvar till stängning vid 01 typ.
Det var en härlig kväll med väldigt givande och härliga samtal blandat med mycket skratt, tack...
Var hemma vid 02, skoj =)
Det är sådana dagar som gör livet bara så underbart!
Dansade hemåt i regnet med ett leende på läpparna och en härlig känsla av att bara höra till.
Idag gick jag upp för att tvätta och när jag gick ner efter att 1a maskinen var klar hade någon hängt upp mina lakan o slängt in en egen maskin??? På min tvättid. Sådant blir Anna inte glad av. Så när den maskinen var klar (man kan inte avbryta dem för då blir det knäppt) slängde jag ut personen i frågas tvätt i en back o in med min. Man får inte ta ngn annans tvättid, hallå!!!!!
Ja, ja, detta blir en bra dag iaf!
Ska efter allt tvättande bege mig till stan för lite ärenden och jobb och så är det LIVE o lovsångsmässa i kväll.
Full rulle som vanligt =)
Men solen skiner o jag mår super, trots 5 timmars sömn :P
Hoppas du får en härlig dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0