helgen

Nu gör jag ett nytt försök att ladda upp bilder från helgen som var helt underbar =)
I fredags firade jag mitt nya jobb med mina päron på en väldigt trevlig restaurang, Caleo eller nått!!?? Ligger vid Evas Parlé! Sen hämtade vi upp P1 o så blev vi avsläppta hemma hos mig.
En mysig kväll framför tvn!
På lördagsmorgonen bakade jag scones som vi åt framför Top Gear =)
P1 tyckte Top Gear var väldigt roligt =)
På eftermiddagen åkte vi in till stan, shoppade lite, åt mat och sen gick vi på bio o såg Fame!
Underbar film, blir alltid lika berörd av sådana filmer. Saknar det livet...
Sen sov jag över hos henne och på söndagen var det gudstjänst.
Kl. 16 firade vi C som fyller år i morgon och kl. 20.00 såg vi på Lisebergs fyrverkerier från ett högt berg!
Bilderna krånglar så jag återkommer antagligen med fler :P
Idag blev det även klart att jag o min älskade Lottis flyttar ihop i februari =)
Hurra!!! Jag ska bli kombo!!! Med denna underbara människa!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0