Försöker

Hej!
Jag har nu försökt hur länge som helst att ladda upp o rapportera för er från helgen men det funkar ju inte =(
Så här kommer bara ett snabbt inlägg för jag sitter på jobbet!
Jag hade en underbar helg och har nu nästan börjat jobba på riktigt.
Igår fick vi börja ringa runt och det var nervöst men gick bra, antagligen har jag redan sålt =)
Idag ska vi ringa och också få vår utbildning!
Sen kör vi fullt ut =)
Trivs väldigt bra fast det fortfarande käns konstigt...
Nä, tillbaka till kaffet o snart har vi Kick off!
Kram kram, förhoppningsvis får jag upp bilder ikväll!


Kommentarer
Postat av: Lina

Blogg.se var verkligen jättesegt häromdagen. Hur som helst, kul att det gick att lägga upp bilderna senare. Underbar bild på fyrverkerierna!! Är så nyfiken på ditt nya jobb, tell me! Vad är det du gör om dagarna? Kramar

2009-10-14 @ 02:52:47
URL: http://lmve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0