D

God morgon!
det är en tämligen trött anna som skriver dagens första inlägg!
Förlåt att jag inte skrev igår men det gick inte att komma in på ändra bloggen sidan :P
Min 1a dag på jobbet var roligt och spännande. Många nya människor, man och ansikten att lära sig ett helt nytt program och nya liv att dela sitt med.
Var inne i stan igen vid 17.30, tämligen mör efter sammanlagt 5 timmar i bil men vid gott mod.
Hemma var jag vid 21!
Idag jobbar jag 8-16 (känns ovant att veta exakt när jag jobbar!) sen blir det middag med päronen och efter det ev en tur med P1. Ännu en fullbokad dag!
Här kommer en liten lista jag snodde från Signe/Milks blogg: (http://www.rodeo.net/signe/) som jag tyckte var en bra liten Dagens lista!
dagens vill ha: Sovmorgon
dagens klädsel: för tillfället mysig morgonrock =)
dagens saknad: lillsyrran min
dagens låt: Battlefield med Jordan Sparks
dagens tråkigaste: kommer inte hinna allt
dagens finaste: känslan av att ha så underbara vänner som jag har, tack...
dagens bästa: att ha ett jobb att gå till =)
dagens humör: Spänning och förväntan
dagens sötaste: Min Lottis =)
dagens uppskattning: till mina underbara vänner, ni är underbara!!!
dagens hälsning: Allt kommer att bli bra, till dej som behöver höra detta just idag =)
Måste rusa!
Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0