Sorry...

Jag är verkligen kass på det här med uppdateringar nu för tiden :P
Får väl helt enkelt skylla på att tiden inte räcker till. Under dem 3 veckor jag jobbat har jag väl åkt direkt hem 3 gånger kanske, puh...
Men, det är dem val man gör så jag har mest mig själv att skylla!
Nu sitter jag o njuter av Juleskum och Top Gear samtidigt som jag känner klockan och sömntimmarna rinna iväg alltför långt bort. Men när man kommer hem vid 9 vill man ju se sitt hem lite innan man somnar.
Annars händer inte så mycket, väntar med spänning på min Ipod touch som jag köpt av L, jag o tekniska prylar är ingen bra kombination för jag ÄLSKAR dem =) Så nu vet jag vad jag kommer roa mig med varje ledig sekund ett tag framöver! I morgon är ännu en dags arbete o sen kör samt efter det rep till höstfesten.
Idag har jag ännu en gång märkt nackdelen med att jobba heltid. Det var när en nära vän till mig sa att "nu ses vi ju aldrig" och det hade han så rätt i. Detta gör att jag verkligen verkligen saknar den lätthet det var att jobba med några av ens närmaste vänner för då träffade man ju dem dagligen och visste vad som hände i varandras liv. Nu är det betydligt svårare och jag finner mig själv sakna dessa stunder av kaffe och prat oerhört mycket ibland. Men allting har sin tid och livet har sin gång som en underbar låtskrivare skulle sagt och som jag faktiskt sjungit. Sant är det. Nu blir det tillbaka till Top Gear innan sängen väntar med iaf några timmars sömn.
Hepp

Kommentarer
Postat av: Joze

Stay away från the Juleskum!!! De är orsaken till mycket ont (i magen) så det är lika bra att bränna upp dem.

2009-11-05 @ 08:51:13
URL: http://jozee.blogg.se/
Postat av: Cicci

Näää!!! Juleskum är en av de saker som håller en flytande så här års (då syftar jag inte på dess konsistens och eventuella flytegenskaper). Har själv mumsat i mig en del, dock inga hela påsar på en gång. Det kommer lite senare. Det gäller ju att starta smått, hehe ;)

2009-11-07 @ 11:02:46
Postat av: em

påsar hmpf här kör man på lådor!!

2009-11-07 @ 23:28:43
URL: http://mikateko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0