Den 22 november

Det är dagens datum och jag inser hur ofantligt dålig jag är på att uppdatera min blogg.
Förlåt till alla er (typ 5) som läser den =)
Veckorna går i en fantastisk fart och jag hinner knappt tänka. Ska försöka bli bättre på att slänga in en inlägg här då och då! I helgen har jag bara tagit det lugnt, behövde det efter många och långa dagar. Nu har jag äntligen bytt gardiner och nästa helg sägs det att man äntligen får julpynta! Har blivit ett julfreak detta året. Inställningen gör verkligen allt! Har bestämt mig för att göra allt för att detta ska bli en underbar och mysig jul, ska få ut det bästa av den! Så nästa helg bär det av till Ikea för att köpa lite julsaker, om jag inte fuskar och börjar nu innan :P
Annars kommer veckan innehålla:
2 körer
1 lovsångsmässa
1 LIVE
4 kvällar när jag kommer hem före 21 (tror jag)
5 dagars jobb
1 julmarknad
1 1a advents gudstjänst
och förhoppningsvis många fina samtal och mys med vänner också!
Nu går jag tillbaka till att titta på Vänner ett tag till innan det blir tidig sänggång.
Hoppas du får en underbar vecka!
Kram
Ps. Har även på något konstigt sätt lyckats tappa bort mina jeansleggings :P Hur???? Ngn som snott dem!!!??? Kom gärna med tips om var jag kan ha lagt dem =) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0