20091128

Hej hej på er såhär på lördagskvällen!
Är fascinerad över att jag har runt 5 läsare om dan! För mej är det mycket och speciellt med tanke på att det ibland visar sig vara människor jag inte känner! Väldigt roligt tycker jag! Men hur hittar ni hit??
Iaf men hektiska men härliga helg är i full gång.
Igår åkte jag direkt till P1 efter jobbet, hon hade lagat god mat och kladdkaka så mysstämningen var på topp! Sen för att om möjligt göra det ännu bättre såg vi första Twilight filmen! Väldigt bra film får jag säga =)
Det blev ganska tidigt i säng eftersom vi båda skulle upp tidigt.
7.30 ringde klockan, frulle och 9.15 var jag i kyrkan.
Sen hade vi en härlig julmarknad med massor av folk och spring! Vann och fick några riktigt fina saker!
Lägger upp bilder i morrn kanske!
Vid 15.30 var vi klara och då bar det av hemåt. Strax innan 17 kom min älskade S.
Vi åt soppa o macka, kakor jag vunnit på marknaden, pratade och såg senaste Harry Potter filmen.
Fantastiskt bra =) Längtar tills jag får låna sista boken av henne, så spännande :S
Nu har S precis gått för hon ska jobba i morgon och jag ska strax gå och lägga mig. I morrn ska jag vara i kyrkan 09.45 o sjunga, sen IKEA, hem och förhoppningsvis ännu en mysig kväll!
Hej så länge och sov gott!
Kram Mys Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0