20091124

Bara en månad kvar till julafton och tom i morgon 21 arbetsdagar kvar till semestern =) Japp, nedräkningen har börjat. Dagarna går och är fyllda av tidiga mornar och sena kvällar. Men jag lever och mår bra.
Här kommer 3 saker som jag ville presentera från mitt jobb:
Detta är Sture! Hon är en fläkt av ngt slag men fungerar bara om man hänger ut en stor slang genom fönstret så
för tillfället är hon bara ett trevligt sällskap åt mig och R som sitter närmast!
Min bruna fina mugg och kaffe! Kaffe är ett måste och jag har blivit lite av en kändis för mitt kaffe, vill inte skryta men somliga längtar till mitt morgonkaffe redan när dem vaknar på morgonen =)
Sist men inte minst låt mig presentera Sir Väs!
Den 1a har L som msn bild och den 2a har jag!
Han är vår räddare alla dagar, det var längesen jag skratta så mkt som när jag o L kommer på diverse saker han säger o gör! Vi är också ngt lika honom på dessa 2 bilder =) Han gör att dagarna bara flyger iväg!
Detta var 3 av alla saker och människor! Mera kommer =) Kom just på att detta kan bli lite av en följetång!
Får se hur länge jag kommer ihåg det :P
Nu är det dags för sängen!
God natt
sssssssss

Kommentarer
Postat av: Linn

godnatt. sssss

Jag vill inte somna med väsan. vill inte inte inte vakna med honom heller... ;)

2009-11-25 @ 08:18:56
Postat av: Leia ♥

Ja, snart är det julafton. Ska bli så mys! :D

2009-11-26 @ 15:10:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0