GG på VG

Hej hej!
Nu är jag åter hemma efter en härlig helg på VG o efter en vecka där jag sammanlagt sov 2 nätter hemma =)
I fredags åkte jag till A o myste. Vi hämtade en GG på stationen, handlade en massa onyttigt o hem o såg på M&M Smith. Grymt bra film. Vid 00 kom vi i säng och kl. 06.20 ringde klockan, usch vad tidigt....
Upp o kl. 07 var vi på Willy o handla. Om du någon gång vill handla när det är riktigt lite folk, välj en lördag kl. 07 =)
Sen byte av bil, hämtning av hund, hämtning av prao o så till VG!
Lördagen gick åt att putsa båtar, elda, städa kök o en massa annat för oss äldre ledare. GG fick lära sig allt från båtteori till städ, disk o lek! Chikita hade det så bra som en hund kan ha, fick gå lös o blev lekt o klappad hela dagen så hon var rätt slut mot eftermiddagen =)

Efter en lång dag gick vi ut o tittade på en helt fantastisk glöd som det blir av en baota brasa!
Detta kortet gör inte rätt i hr häftigt det var, VG's lilla egna vulkan!

Sen var det läggdags vid 01 ungefär.
Söndagen var det väckning 8, frulle 8.30 o sen en dag som jag mest spenderade i köket!
Avfärd vid 16 när m+p hämtade mig och så in till stan för att se Bohemé!
Fantastisk opera, se den!
Väl hemma blev det lite godis o "På minuten".
Idag har jag varit i kyrkan o pratat lite med folket, sen skolan o grupparbete! Vi ligger grymt bra till =)
Nu tvättar jag o röjer lite för att snart sätta mig ner o skriva om deprivationsteorin!
Hoppas du också haft en bra helg!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0