Spotify och plugg men ändå ledig!

God morgon!
Har sovit riktigt gott i natt och vaknade först vid halv 8 men bestämde mig för att sova lite till, så halv 9 ungefär gick jag upp!
Tidigt ändå för att vara mig =)
Känns helt underbart att nu vara ledig från alla jobb i 2 veckor =) Bara plugg som gäller men det är ju helt okey för vi ligger bra till i arbetet o idag ska jag skriva på dem individuella rapporterna.
Har precis pratat med min mamma och fått en rykande färsk rapport söder ifrån. Fick veta att det först är på lördag dem ska rösta om ett samgående... Lite jobbigt att behöva vänta så länge men det är inget att göra åt, den som väntar på något gott.... Vilket vi hoppas att det blir, något gott alltså!
Nu ska jag dra igång med pluggandet och under tiden rullar den här låtlistan i Spotify!
The soundtrack of my life
Om du har Spotify ska du kunna klicka på den o njuta av samma låtar som jag, Enjoy =)
Vill också tipsa om denna underbara kompositör Karl Jenkins
Hoppas du får en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0