Söndag...

Hej hej!
Har kommit hem efter att ha haft en underbar lördag och söndagförmiddag!
Igår låg jag först ute o sola o vid 15 kom A o hämta mig så åkte vi o träna =) Det var på tiden, 1 månad sen jag var där sist... Riktigt skönt var det. Sen åkte vi hem, köpte den största kebab jag någonsin sett och möjligtvis också den godaste =)
Denna avnjöts tillsammans med A i soffan och framför Indiana Jones! Den 1a Indiana film jag sett, härligt att se en film man inte behöver tänka så mycket under, (fast kanske skulle vi fattat mer om vi tänkt  mer ;) ). Den var klar redan vid 20.30 så vi hann med en film till o då blev det en på liknande tema, The Mummy, nr. 3 i ordningen tror jag =) Filmer jag, innan jag lärde känna A, aldrig skulle ha sett men hon har smittat av sig så nu kan vi äntligen se film ihop!!! =)
Efter 2 filmer, kebab, godis, många skratt o mys så var det dags att sova...
I morse var vi uppe i så god tid att vi hann äta frukost hemma o läsa GP, det händer inte ofta!
Sen bar det av in till kyrkan för gudstjänst, riktigt fin idag! Ni som inte var där missa nått ska jag säga =)
Nu är jag i min lilla 1a igen, lyssnar på "På minuten" o ska strax laga mat!
Hoppas ni alla också haft en härlig helg!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0