Snart snart....


Hej!
Snart snart bär det av till PARIS!!!
Kan inte riktigt fatta att det nu är dags, lite mer än ett års väntan är över.
På onsdag morgon bär det av...
Först tänkte jag dock dela med mig av gårdagens bildskörd, dryga 100 bilder tog jag som turist i detta underbara Göteborg. Det är ju så sällan man tar bilder på allt man ser dagligen fast det är kul att ha! Så här kommer ett smakprov! (Klicka på bilden så blir den större)
 vår kära opera
 läppstiftet
 kanalen
  Avenyn!

Det var allt jag lyckade ladda upp...
Väldigt segt gick det nu o jag orkar inte vänta :P


Innan dess är det en del som ska fixas, morgondagen är fullbokad kan jag säga.
den kommer innehålla handledning, grupparbete och målning av båtar vad jag vet i dags läget =)
Har idag haft ett underbart samtal med en nära vän i över en timma =) Det blir ju så när man inte pratat med varandra på fyra dagar så får man ta igen allt på samma gång! <3
Nu ska jag vattna lite blommor o fixa o trixa innan det blir ett tidigt sänggående!
Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0