Nöjd o tacksam =)

Hej hej!
Nu är jag hemma efter en dag fylld av äventyr som här kommer i punktversion!
* Sjungit opera
* Jobbat
* kört bil
* pratat i telefon
* handlat
* sett tv
* klippt o trimmat gräsmattan
* dragit upp rabarber
* hämtat pappa
* burit tv
* duschat
* lyssnat på "På minuten"
* ska snart sova!
Det var min dag i punktversion för omväxlings skull =)
Känner mig väldigt nöjd och tacksam över det liv jag lever just nu. Dessa känslor ska jag verkligen ta vara på för det är inte alltid det känns så. Men det finns just nu mycket i mitt liv som bara är så bra o som får mig att må så bra. Så just nu är jag nöjd och tacksam över det liv jag fått =)
Kommer sova borta nu 2 nätter i rad så här blir lite tomt ett tag men håll ut, jag är tillbaka på torsdag tror jag =)
Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0