Ekumenik o grupprocesser

God morgon!
Kl. är bara 9 men jag är upp för att hinna plugga innan kl. 12 när jag ska träffa C, riktigt stolt över mig själv!
Idag runt 11 enligt pålitlig källa sker röstningen för om tre samfund ska bli ett. Måste erkänna att jag är nervös och spänd för vad det slutgiltiga beslutet kommer att bli. Jag vet vad jag känner och vill men vet också en hel del som inte delar min åsikt och en del som gör. Så man kan nog inte veta innan hur detta kommer sluta, spännande/skrämmande :P
När jag skrev rubriken insåg jag att det på något sätt hörde ihop, ekumenik och grupprocesser. Det är ju en process i en grupp som är ekumenik så kanske ska där vara ett = tecken emellan. Ekumenik = grupprocesser.
Något att fundera över kanske...
Hoppas du får en härlig lördag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0