Dagen som flytt...

Hej hej bloggen!
Just nu sitter jag bland packning och "På minuten"!! I morgon bär det ju av till PARIS =)
Men först tänkte jag berätta om dagen som gått!
Den började kl. 8.30 när A hämtade mig o vi åkte ner till Lerkils båthamn för att måla det sista på Petrus!

Jag satt mer o prata o höll sällskap för vi hade bara en roller idag =)
Sen åkte vi till kyrkan och fikade hos R! Trevligt som vanligt o idag var vi många på kaffet!
Sen tillbringa jag en stund bakom A innan jag sa hej då en 2a gång till folket o tog 12.25 bussen hem.
Väl hemma var det dags för lite plugg:

Projektarbetet är nu helt klart!!! Bra jobbat gruppen =)
Sen har jag packat lite o druttat runt här hemma!
I kväll blir det kanske en film eller nått, vet inte riktigt!
Nu får vi se hur ofta jag kan uppdatera här dem kommande 10 dagarna, jag hoppas på ofta!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0