Vårens 1a glass!

Hej hej!
Idag var jag kyrkvärd alldeles själv men som tur är har man goa människor som hjälper en! Tack C, G och M!
Efter gudstjänst, kaffe och sett hur många vi får plats på mitt kontor (6 st men då var det inte fullt utan bara brist på folk som ville ställa upp!) gick jag o C en sväng på stan! Jag kom på att trots min bistra ekonomi behövde jag en vårjacka! Sähär blev resultatet:

                 
Erkänn snygg!
Hade ju ingen vårjacka alls så detta var nödvändigt även om det svider i plånboken =)
Se åt vi årets 1a glass i vårsolen!
mums =)
Efter glass och lite andra affärer äkte vi slutligen till elgiganten för att jag äntligen skulle köpa färg till min skrivare. Tror ni dem hade svart fär då... Nepp... just den jag skulle ha var slut i svart, typiskt... Så antingen får min essä bli utskriven i typ knallrosa eller så får jag hoppas att jag kan låna någons skrivare!
Nu ska jag nog ta o läsa lite historia för jag tror bestämt jag är klar med min essä....kanske....
Kram o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0