Sovmorgon o träning

Hej hej bloggen!
Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon! Vaknade 9.30 och tyckte att det kändes lagom!
Upp, äta frukost, lyssna på mitt nya favoritprogram "På minuten", vansinnigt roligt =)
Nu ska jag strax iväg o träna, en timme på bandet blir det idag! Ska bli så skönt för det var alldeles för längesen jag tränade.
Sen släpper jag av mina saker i kyrkan o åker till studievägledaren som jag bestämt möte med. Får vi se vad hon säger om fortsatta studier!
Sen bär det tillbaka till kyrkan, äta, plugga och 17.30 har jag mitt sista missionsråd.
18.30 är det kör o sen kommer jag hem igen någon gång ikväll.
Förhoppningsvis hinner jag under dagen läsa ut veckans bok också!
Återstår att se....
Ha en bra dag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0