"Så uppgjort"

Hej hej!
Nu är jag åter hemma i min lilla 1a efter en mysig helg tillsammans med 8 andra ledare från Västkustgården. Helgen tillbringades på landet o har varit lugn o mysig. Fredagen åt vi tacos o såg tv. Lördagen hade vi en lugn morgon o sedan bar det av till Varbergs fästning:
 
 H även kallad Kenny o T M o A
 K, A, T o S
 allihopa utom jag =)
 en duva som försökte sova men jag blixtra den stackaren i ögonen för jag tyckte det såg så mysigt ut att sova i en stenmur =)
 en som inte sov!
Tycker duvor är ganska mysiga, speciellt när dem kuttrar sådär härligt! 
Efter att ha gått runt varbergs fästning ett tag åkte vi o handla, letade alias och sen hem.
Köttfärsås o spagetti blev maten, slappa ett tag, kvällsmat o sen Andra chansen o en dålig film!


På söndagen steg vi upp vid 7, frukost, städa o sen iväg till kyrkan.
En fantastisk gudstjänst o sen årsmöte.
Väl hemma igen tog jag det bara lugnt, ganska trött trots helgens lugn.
Idag var jag o sjöng opera o tog tre strukna F!!!! Wow!!!! Det är framsteg det =)
Nu blir det pluggeli plugg!

Om ni undrar över rubriken kommer det ifrån att vi såg ett av mina favvo program Så ska det låta o K då sa "Detta är ju bara så uppgjort!"  Sen användes det uttrycket till det mesta i helgen =)
Hej o kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia DE

AnnaPanna! Vad härlig helg du verkar ha haft! Hoppas att du inte är lika sömnig som duvan så här i efterhand...

Kram Cecilia

2009-03-10 @ 14:36:16
URL: http://dalmaneek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0