Omelett och fruktsallad!

Hej Hej!
Nu har dagen gått och jag har fått skrivit 3 av 5 sidor i min essä! Ska skriva klart den i morgon efter kyrka och träning. Annars har dagen innehållit lax, potatismos och sås, På minuten i P1, dusch och lite röjning.
En skön dag att bara får vara hemma och inte behöva gå ut om man inte vill vilket jag inte ville idag =)
Just nu äter jag omelett med kantarellost och lyssnar på På minuten ännu en gång! Undrar hur många avsnitt jag lyssnat på idag egentligen! I kväll börjar Robinson igen, ska bli spännande att se hur dem har gjort det den här gången! Till Robinson kommer det serveras fruktsallad med färsk ananas, banan, päron, clementin, mango och hallon! Mums!!!
Trevlig kväll allesammans!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0