Hemma =)

Hej hej!
Nu är jag hemma igen! Idag åkte jag till skolan vid 10 för att få lite handledning i min essä. Det var skönt att få bekräftat lite frågor som man hade och också höra vad andra hade för problem.
Sen gick jag till kyrkan där det idag var ca 120 pensionärer samlade på samma ställe =)
Fastnade så klart där och hjälpte M med flera.
Hann iväg o handla i mitten någon gång och sen tillbaka. Äta en god landgång o slänga över det jag inte gillar till M och tvärtom =) Tycker det är så mysigt när man delar mat o äter från varandra! Vet inte varför riktigt men för mig är det nog ett tecken på att man känner varandra väl. Man vet vad den andre tycker om o inte =)
Efter det o gräddtårta o kaffe var det dags för all disk som blir när 120 pers ätit...puh....
Så nu kom jag precis hem o ser lite på tv samtidigt som jag pluggar lite.
Ska äta räksallad som blev över i kyrkan i kväll! Muma fillibabba :P
Hej så länge!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0