07.37

Är klockan och jag är uppe, påklädd och äter frukost =)

Se så duktig jag är!!!
Ska alldeles strax in till kyrkan o jobba i 5 timmar! Kommer alltså vara klar redan kl. 13!!! =)
Då blir det duschen, sen plugg och kl. 15 ska jag träffa E, det ska bli supermysigt!!
kl. 18.30 är det körövning o sen är den här dagen avklarad!
Just nu säger dem på radion att en tysk konstnär har gjort att man kan ringa till Gud, fast då inte vår riktige Far i himmelen utan man kommer komma till en telefonsvarare som säger "Du har kommit till Gud, jag kan inte ta det just nu men lämna gärna ett meddelande" typ så.... Konstigt tycker jag det låter...
Nä, nu ska jag springa till bussen!
Hepp o ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0