torsdag

Hej hej!
Idag vaknade jag inte förs lite över 9 men börjar nu äntligen känna att jag sovit igen alla missade timmar!
Packade ihop väskan med frulle, kaffe, bok och en handduk o så gick jag ner till min tjärn =) 
Så underbart att bo så nära vatten, brygga, sol o bad =)

mysigt...
Vid 13 packade jag ihop mig efter mycket sol o 3 dopp!
Sen har dagen inneburit tvätt, handling o sett på Design Simon & Tomas. Har ju ingen tv men som tur är kan man streama från tvkanalers hemsidor =)
Gjorde en grymt god kyckling/fetaost sallad med vitlökssås o rostat vitlöksbröd till middag idag, mums!
Har försökt ladda upp en bild men det går inte så ni får helt enkelt bara tro mig =)
Nu ska jag snart försöka sova i den här värmen...
I morgon väntar bh inköp hos Felle =)
Ha det underbart i sommaren o njut!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0