mys pys =)

Hej!
Har haft två jätte mysiga dagar =)
Igår träffade jag Felle kl. 14, vi handla o åkte hem en sväng innan vi åkte till Nikke på Grillfest!
Vi var typ 15 pers vilket var oerhört trevligt =)
 

Vi var hemma vid 00! 
Sen sov Felle över o i morse år vi en lång frulle samtidigt som vi såg på Shrek nr. 1 =)
Väldigt mysigt!
När hon hade åkt för att jobba ringde jag A och på 8 minuter hann jag byta kläder o springa till bussen som jag tog till Allum! Där träffade jag A o så åt vi lunch innan vi promenerade hem. Sen hade jag en mysig eftermiddag tillsammans med A innan hon körde hem mig o en tv! Så nu har jag äntligen en tv igen =) 
Inser nu hur mycket jag saknat det =)
Så kvällen kommer innebära tv tittande!!!
Detta var mina två mysiga dagar =)
Resten av veckan är tom men kommer säkert att fyllas med trevliga saker!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0