måndag

Hej bloggen!
Kl 10.20 ringde a i morse o sakta men säkert kom vi underfund med när jag kunde komma!
Vid 13 var jag hos henne, äntligen... Det var alldeles för längesen vi sågs =)
Skönt att ses o bara prata o se den man pratar med =) 
Kl 15 var jag på en intervju jag trodde var för ett annat jobb men det visade sig vara för ett där jag varje helg ska dela ut reklam. Kommer tjäna runt 500 kr så det är ju alltid nått...
Var väldigt glad över att få låna a's bil vilket gjorde resan ngt kortare i tid =)
Tillbaka till A en sväng innan hon körde hem mig.
Vissa dagar blir inte riktigt som man planerat men bra ändå på ett annat vis!
Är så glad över att iaf nått är sig likt bland alla andra förändringar som sker just nu :P
Om du har nått jobb över så hör gärna av dig =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0