Lugn fredag

Hej!
Idag skulle jag ha jobbat lite men jag bestämde mig ganska snart för att stanna hemma istället och röja, diska och tvätta!
I morgon kommer mina älskade tjejer på frukost och då måste det ju vara fint!
O så lilla Elias =)
Så jobba gör jag en annan dag!
Ska strax gå iväg och handla lite inför morgondagen men också tills ikväll när jag tänkte ha lite av en frossarkväll!
Ska se båda Bridget Jones filmerna och äta chips och choklad o så kanske ngt gott till kvällsmat!
Detta är sista hel lediga dagen på länge när jag bara är själv och hemma så man får passa på =)
Sen börjar terminen igen med allt vad det innebär! För mig har jag inte mycket in planerat men brukar lyckas fylla veckorna i alla fall, fördelen med vänner som också är aktiva av sig och ofta behöver hjälp med något =) Då är jag där i ett nafs =)
O det är så jag vill ha det! Får passa på nu innan jag börjar på något nytt tidskrävande jobb för då kommer jag inte kunna ställa upp lika mycket och det kommer kännas väldigt tråkigt för oftast är det roliga saker som ska fixas och om inte annat har man alltid trevligt sällskap =)
Nä, nu ska jag tillbaka ner i tvättstugan o se om jag även denna gången ska vara social med en trevlig prick =)
Hoppas du får en härlig fredagskväll!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0