Fredag

Hej!
Tydligen så är det fredag idag, hmmm, trodde helt klart att det var torsdag, men men :P
Idag kom äntligen jag o A iväg o träna! Riktigt skönt var det =) Dock jobbigt eftersom det var alltför längesedan sist! Men bra jobbat av oss =)
Sen åkte vi o handla lite o sen körde hon hem mig.
Jag säger bara, she makes me so happy =) 
Nu har jag gjort en riktigt god sallad med ruccola, fetaost, fullkornspasta, tomat, bacon och gurka! Mums!
Äter den samtidigt som jag njuter av Martin Stenmarck som jag börjat lyssna på igen!
En av mina favvosar är Martin Stenmarck – 7milarkliv
riktigt bra låt =)
Resten av dagen kommer jag nog att tillbringa tillsammans med min deckare!
Hoppas du har en härlig sommar!
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0