delad ensamhet

hej hej!
Igår skrev jag ju att kvällen nog skulle innehålla bokläsning men så blev inte fallet! 
Klockan 20 typ ringde Felle o 20.37 tog jag bussen till henne i stället! Framme var jag 21.40 men det var ju helt okey, det är ju sommar! Hon var ensam hemma o vi kom på att det är bättre att vara ensamma tillsammans!
Sen hade vi en underbart mysig kväll.... tack....

Vi satt ute på deras altan tills kl 00 med filtar, te och diverse söta saker!
Den sista bilden är vispade ägg, socker o i min är det även kakao =) Detta satte vi i oss vid 00 =) 
Snacka om sockerkick!
Men en underbar kväll var det o isäng kom vi inte förs klockan var typ 02. Men det är ju sommar!
Idag gick jag upp vid 10 o duscha, sen åt vi frukost tillsammans innan jag tog bussen in till stan för att kl. 12 träffa P1 och äta Suchi =) Mums!!!
Efter maten gick vi till samma Espresso House som jag var på igår o kommer besöka  i morrn!
Vi var tillsammans till typ 16.20 då vi gick skilda vägar o nu är jag hemma igen!
Ikväll ska jag nog läsa iaf! Har köpt Kajsa Ingemarssons bok "Små gula citroner" idag o längtar efter att få börja läsa!
Har ju hört hennes röst i "På minuten" ett antal gånger så nu tänkte jag läsa en av hennes böcker!
Hoppas du får en trevlig kväll!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0