Tänk att livet är en rytm....

Hejsan svejsan du som nu har hittat hit!!!
Så nu tänkte jag berätta lite om gårdagen.
Fört var jag i skolan och hade grupparbete och seminarium! Väldigt intressant o mycket flummande o skrattande =)
Det är så skönt när man träffar människor som är lika flummiga som en själv ;)
Efter det gick jag till kyrkan och åt för att sedan bli hämtad kl 17.40 av min goda vän E o puttifisen =)
Vi åkte till våran gamla gymnasieskola för att se på vintervaritén! Så härligt men ändå konstigt att vara där igen.
Det känns alltid lite underligt när man kommer dit... så många minnen....
Vi träffade K som jag ju fortfarande sjunger för o hon blev jätteglad över att vi kom!
Under kvällen träffade vi även våran andra klassföreståndare och våran balettfröken =) Härligt att se dom igen o man kan inte riktigt fatta att det till sommaren är 4 år sen vi gick ut... Scary...
Innan föreställningen fikade vi:

  
 E var väldigt hungrig tror jag... eller uppspelt!!! 

Föreställningen var väldigt bra o dom hade 4 killar i klassen... lite fuskigt då vi inte hade nån... om man inte räknar B och M.... Efteråt skrek jag mitt gamla goa estetskrik under applådtacket! Det hör liksom till!!!
Vi stannade kvar inne i teatern tills alla gått ut o sen smög vi upp på scenen...
Det känns alltid lika vemodigt på ngt sätt. Man saknar det så oerhört mycket....
Det var där blod, svett och tårar fick sin fulla betydelse.... 
Så vi stod en stund o mindes allt från förr, fällde en tår och tänkte på allt man fick......
Sen var vi så hungriga så då åkte vi till Mc Donalds o käka... Mums...


Hemma var jag igen kl. 23 ungefär...
En härlig kväll med många känslor o minnen.
Den skolan kommer alltid betyda något alldeles speciellt för mig o många med mig....
Det var där man formades till en del av den man är idag...
Tack K för ditt tålamod och din vilja och för att du alltid trott på mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0