Lugn helg!

Hej hej!
Så har helgen flutit på.... Den blev inte riktigt som planerad! Igår skulle jag, C o E gå ut o äta men E den stackaren blev sjuk. Det var i och för sig lite skönt för mig för jag fick en hel dag hemma. Tog det bara lugnt, handla, diska och såg tv.
Idag gick jag upp vid 9 och 9.30 kom pappa med Keso som varit hos mig idag, mysigt =)

Kl. 10 såg jag mig själv och hela min församling på tv! Konstigt men härligt!
Ett väldigt bra resultat blev det av allt slit med inspelningarna! Dom hade klippt det oerhört snyggt, bra jobbat =)
O L höll en fantastisk predikan, tack för den....
Så tack till er alla från mig för att det blev en sådan fantastisk gudstjänst!
För ni som inte såg den kan man kolla på svt's hemsida och så har du 3 söndagar till på dig att se!
I morgon börjar ännu en veckan med en hel del. Bl. a ska jag sjunga opera, jobba, plugga, körfest, live, ut o äta m.m
Men det blir nog en bra vecka tror jag!
Ser framemot min 1a operalektion på länge som jag ska ha i morgon!!! Spännande =)
Det var allt för nu!
Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0