Ledig söndag!

Hej hej!
Idag vaknade jag först kl 05 o kunde inte somna fören 06.30 tror jag, sen vaknade jag igen vid 10. Skönt och jag hade bestämt mig för att inte åka till kyrkan om jag inte vaknade av mig själv i tid! Så ingen kyrka idag!
Sen åt jag frukost o tog det lugnt.
Kl. 13 började jag min stora promenad utan nått riktigt mål kanske!


Hamnade till slut vid Delsjön som ni ser ovan! Så skönt med sol!!!





  Vågade till o med gå på isen!

Men det var jag inte ensam om, det var fullt med folk som åkte skridskor  grilla, så mysigt! Ska försöka hitta nån som vill göra det med mig!!! =)
Kom hem 15.20 ungefär så 2 timmar o 20 minuter var jag ute o gick!!! Puh.....
Kvällen kommer bli lugn, leka med min dator o se tv står på programmet!
Passar på att ta det lugnt nu för veckan som ligger framför kommer bli allt annat än lugn!
O så börjar jag ju snart en ny kurs o en ny termin i kyrkan börjar så man får passa på att ta det lugnt när man kan!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0