Ledig helg!

Hej hej!
Den här helgen har jag maxat ledigt =) Jag ar nämligen slutfört mitt första kurspaket på universitetet och börjar en ny kurs på måndag i socialpsykologi. Så inga böcker att läsa och inga arbeten att göra =) Sköööönt!
Igår efter att vi haft våran sista lektion åkte jag o handla o sen hem, såg lite tv och diska. Vid 17 kom S, vi gjorde tacos, såg, spelade spel o bara myste.


En väldigt mysig o härlig kväll hade vi! Som ni ser är det inte så lätt att ta kort när man ligger på rygg =)
Vi spelade det gamla goa spelet kojakten
 härliga figurer att välja på ;)

Vid 00.30 var vi så trötta så då gick vi o la oss!
Sen vakna vi vid 10, gick upp och såg på Pirates 1an. Åt frukost o godis... mums....
Vid 14 åkte S och jag somnade en stund. Sen såg jag Pirates 2an!
Städa, diska, duscha lite mer tv o snart blir det Harry Potter läsning!
Så en lugn o skön helg!
I morgon är det gdstj 11 o efter den har vi församlingskonferens då vi ska gå igenom budgeten. Sen vet jag inte vad som händer!
Det var lite om min helg =)
Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0