Ja detta får väl bli del 3....

I serien om mitt liv med rubriken "det blir aldrig som man tänkt sig"!!!
För så är det typiska levnadssättet för mig just nu, jag vet väldigt sällan exakt hur en dag kommer se ut.
Men det är också lite tjusningen. Att jag kan leva mina dagar hur jag själv vill för just nu har jag ingen som väntar på mig där hemma så därför kan jag hamna lite här o där!!
Som igår då va!
Först var jag i kyrkan o jobba och åt lunch med en kursare och A.
Sen till skolan och skulle åkt o sjungit men K ringde så vi bytte dag.
Då ringde jag A o vi bestämde snabbt att jag skulle köpa kaffe o komma till henne i kyrkan.
Så satt jag där o jobbade med henne, J kom förbi med ännu mera kaffe o en underbar chokladboll =), till kl. 18 tror jag. Vi körde hem J och sen blev det hastigt bestämt att jag skulle med A o träna!!!
Så hem, hämta kläder, hem till A o hämta hennes kläder, ut med Chiqita, o in till stan för att träna!
Åh vad skönt det var! Så länge sen jag tränade men jag blev riktigt peppad att fortsätta! Det var helt underbart!!!
Efter det bar det hemåt till A, mat och tv och sen sova bredvid lillsyrran min. Mysigt =)
Så kan det gå! Måndagen blev inte alls som jag hade planerat, kanske blev den tom lite bättre... =)
I morse väckte A mig 8.30 upp o iväg till kyrkan där jag och hon skulle ha möte... ;) Det kunde vi ju inte ha hemma... =)
I alla fall blev det hastigt bestämt att vi skulle åka o handla inför körfesten på onsdag, så mötet blev i bilen och jag hamnade på Willys i Kållered ist!
Handling och möte samtidigt =)
Tillbaka i kyrkan igen var det dags för lunch som blev tillsammans med Mar! Mumsigt!!
13.15 - 16 hade jag föreläsning i skolan och sen bar det av till Kungälv för sånglektion med K.
Så härligt att sjunga igen... Tack K.....
Hemma var jag igen kl. 20! Puh.....
Så nu har ni fått en liten inblick i mitt något röriga men härliga vardagsliv!
O självklart innebär varje liten stund när man skulle tro att det är en stunds paus att man tänker på allt som ska göras, ringer samtal, funderar lite till och skriver i hysteri för att inte glömma!
Undrar om alla 22 åringar som pluggar har det såhär??? Tror inte det...
Hepp från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0