Full rulle!

Hej hej!
Jaha, ännu en vecka av full rulle kan man ju säga! Sena kvällar och relativt tidiga mornar!
Men det är mitt liv just nu och det är ganska trevligt =)
Har börjat min nya kurs i socialpsykologi och stormtrivs! Vi har världens bästa föreläsare och det är så intressant!
Fundera bara på detta: "Det är bara det vi har ord för som vi kan se"..... Hmmm.....
Eller "har språket någon betydelse för vad vi ser?"
Det tar ett tag att fundera på dem om man verkligen funderar och inte bara svarar det första som verkar självklart!
Just nu sitter jag mittemot Mar och pluggar lite granna! Vi ska snart äta lunch ihop och sen bär det av till skolan i 2 timmar. Tillbaka hit till kyrkan för att städa och plugga o halv 7 är det kör.
Ja, detta var väl allt jag hade på hjärtat just nu!
Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0