En favorit!


Här är en av mina favoritbilder! Den blev helt sjukt bra om jag får säga det själv!
Börjar lära mej min dator nu sakta men säkert! Massa roliga extra grejer att leka med! Som photo booth!
Här är några resultat av den:
       

Ska börja tömma min gamla dator nu så pappa kan ta över den!
Funderar över hur alla andra har så snygga bloggar! Dom måste fått hjälp av nån eller vara riktigt bra på det själva för jag får inte till det riktigt!!!
Har ett program på datorn där jag skulle kunna göra min blogg jätte snygg men då måste jag publicera det på en annan domän o betala för det... hmmmm.... får fundera på den saken!
Här kommer några fler bilder som blev grymt snygga!!









Det var allt så länge!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0