Det blir aldrig som man tänkt sig!

Hejsan svejsan!
Ja, som rubriken säger så blir det ju aldrig som man tänkt sig, iaf inte i mitt liv!!
Igår ringde jag A vid 17.30 och det blev snabbt bestämt att jag skulle åka till henne. Då bussarna bara går 1 gång i timmen till henne på söndagarna så bad jag att bussar och spårvagnar för en gång skull skulle vara i tid! Lyssna på det här, snacka om tajming! 18.01 tog jag 17 bussen till redbergplatsen, var där 18:15, 18.16 skulle 6an gå o jag trodde jag hade missat den men hoppades inte och som tur var hade jag inte missat den!! 18.20 kom den o var på SKF 18.27 typ och 18.31 kom 59 till A!!! Snacka om stressigt men jag var väldigt glad att allt för en gång skull flöt på!!
Sen bjöd kvällen på mys framför tvn med chips, dip o godis! Mysigt som vanligt o skönt att bara vara....
Blev som vanligt sent men sov så gott bredvid M hela natten o njöt av snusningarna som alltid gör mig lugn!
Upp vid 8 och iväg till skolan för handledning! Oj vad kallt det var idag! Hade inte riktigt räknat med det så det blev mycket frysande!!! Nu är jag hemma igen och har en eftermiddag fylld med plugg framför mig! Får se om denna dagen blir som jag tänkt mig =)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0