Det blir aldrig som man tänkt sig del 2!

Hej hej!
Ja, som sagt! I mitt liv vet jag nästan aldrig hur en dag kommer att se ut! Jag kan veta vissa punkter och tidsbestämda möten men däremellan kan allt hända!! Men det är precis detta jag älskar med mitt liv =)
Igår hamnade jag då till sist i Matteus på missionssamling och efter det hamnade jag hemma hos A igen! Ännu en mysig kväll fast den här innehöll mer jobb för oss båda, fast på var sitt håll =)
Men det är mysigt att bara ha sällskap fast man inte pratar så mycket!
Sen efter en natt med alldeles för lite sömn, lite för mycket som snurrar i huvudet för tillfället, så var vi i kyrkan kl. 9 idag och började stora julstädningen! Så jag jobbade mellan 9 och 17.30 vilket jag inte hade väntat mej....
Men nu är det fint inför den stundande tv-inspelningen! 
Gick o köpte mat till mej o A på samma ställe som i söndags och det var så pinsamt för det var samma expedit o jag tror hon kände igen mej.... :P Jag köpte samma saker även!!!
Ja, ja, är man hungrig så är man!!
Nu är jag hemma hos mej igen och ska plugga, diska och se Top Model! Det är min kväll och den är jag ganska säker på att den kommer se ut precis såhär!!! =)
Kram o hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0