Den är här!

Hej hej allihopa!
Nu är den äntligen här! Min älskade och efterlängtade Mac dator!!! 
Så nu sitter jag här och lägger över all musik för nu får jag ju plats med den =)
Annars har jag idag klätt granen och bakat pepparkaka utan kavel o formar! Lägger upp en bild sen!!! 
Men min dator älskar jag!!! Vet bara inte hur man sätter namn o lösenord på nätverket men jag får ringa supporten i morrn.
Det bästa är en så länge spaces! Man hoppar till ett nytt fönster! Så nu medans det ena fönstret jobbar med musik sitter jag här och bloggar, käckt!!!!
O så är den så tyst så tyst! Min andra blåste liv i det mesta men nu är det tyst.... ;)
Återkommer med bilder o nyheter!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0