Del 4

Inser ju nu att jag inte kan fortsätta med "det blir aldrig som man tänkt sig" delarna för då kan jag ju hålla på i en evighet!
Eftersom det tydligen över lag aldrig blir som jag tänkt det!!!
Igår efter att ha varit i skolan, handlat o hämtat en kursbok ringde jag A och det slutade med att jag åkte till henne!
Vi åt färska räkor på rostat bröd o aioli =) Mums!!!! Så super duper gott!!!!

Sen blev det film - Love actually som ju ät en klassiker! Om du inte sett den så se den!
Kvällen blev ganska sen, M kom hem med några kompisar, mycket skratt och i säng kom vi vid 01.30 tror jag!
I morse vaknade jag i ett tomt hus, M hade åkt till Borås o A var o träna.
Chikita låg o sov där hon inte får :  i mattes säng =)
 Så jag gick upp, åt frukost o plugga, diska efter gårdagens kalas o sen kom A. Hon röjde o höll på o jag fortsatte plugga. Vid 15 åkte vi lite ärenden o nu är jag hemma igen!
Väldigt mysig fredagskväll, tack.....
Nu håller jag på o röjer, diskar o tvättar! Det smittar av sig!
En annan sak som också smittat av sig är lusten att träna! A har ju börjat träna o i måndags följde jag med vilket väckte lusten inom mig!! Så i morgon bär det av till Life i Gårda för att köpa träningskort o träna =)
Hoppas jag lyckas hålla det vid liv den här gången.... hoppas hoppas.....
Önska mig lycka till o sparka gärna iväg mig om jag sinkar =)
Nä, tillbaka till röjandet!
Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0