Braigt!

Hej hej!
Upptäcker mer och mer det braiga med en bärbar dator som också har trådlöst nätverk i sig! Just nu sitter jag i kyrkan och ska plugga! En chock för många kanske för kl. är bara 8.52 på en lördag!!! En chock även för mig kan jag säga! 
Men det finns mycket att plugga och A skulle in till kyrkan så då tänkte jag att jag åker med =)
Kl. 13.15 ska jag tillsammans med kören spela in till tv så här är inte precis lugnt! Just nu lyssnar jag på en uppsjungning och i kyrksalen är det miljoner lampor och sladdar. Något fashinerad (hur det nu stavas) är jag allt! Man älskar ju lampor, sladdar och ljud =)
Nä, nu har kl snart blivit 9 så nu är det dags att börja skriva på projektarbetet.
Hej så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0