Back to the old school!

Hej hej!
Idag ringde larmet vid 7.30, var helt förvirrad och fattade inte alls varför jag skulle upp....
Låg kvar lite för länge men kom iväg i tid iaf.
Kl. 10 var jag och mina 2 kursare i kungälv för våra två sista intervjuer på min gamla skola. Alltid lika märkligt att vara där nu när man inte gr där =) Det gick bra och nu återstår bara att sammanställa allt vilket nog är det svåraste :P Men det kommer nog gå bra hoppas jag!
Sitter o ser Hells Kitchen o ska snart återvända till skrivandet av projektarbetet. Det är tur att man skaffat en sån smidig dator som man bara kan bära med sig hela tiden =)
I morrn blir det mest plugg och så tänker jag ta en lugn kväll med kanske lite chips o dip!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0