Vardag

Hej hej!
Vaknade först 6.45 snozade i 30 min. o sen i 15 till! Jag är så dålig på att gå upp på morgonen... måste bli bättre... någon som har knep?
Sen bar det av till Kungälv för att sjunga opera! Det gick strålande idag o kändes så skönt. Jag märker verkligen dem vilka framsteg jag gör!
Sen in till kyrkan, äta, mysa en stund med M och 13.15 var jag i skolan för föreläsning till 15.
På hemvägen hämtade jag böcker o när jag kom hem var det en timme kvar på tvätt tiden som ingen använde så då hann jag slänga in en tvätt =) Väldigt bra!
Vid 16.30 ringde A o fråga om jag ville med o träna o visst sa jag!
Så vid 17.30 hämtade hon mig o vi åkte o träna, så skönt! Kan springa hur länge som helst på bandet nu känns det som iaf =)
Maskinerna i gymet är inte lika roliga men vi var lite där med!
Nu ska jag plugga ett tag i denna underbara bok (ironi i rösten!)
 visst ser den bara för rolig ut!!

50 sidor om dan ska jag hinna med... har till fredag på mig att läsa ut den....puh....
Får se om detta går!
Men i morrn har jag bestämt mig för att åka in till kyrkan tidigt o plugga innan skolan o även gå dit efter skolan o läsa lite mer! Återkommer med hur det går för intresseklubben som har sammanträde =)
Har nu även insätt att A's sjungande i tid o otid har smittat av sig på mig. Kan helt plötsligt komma på mig själv med att sitta o nynna när jag tycker det är för tyst vilket får konsekvensen att mina kursare kollar lite underligt på mig =)
Ha ha... jag, ja man får väl unna omgivningen nått ibland!!
Nä, till pluggandet!
Hepp

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Den boken ser helt förskräcklig ut. Det är ju lite kallt de här dagarna, tror du inte den skulle vara bättre som värmeskapande vedklabb? Jag är helt övertygad om att den skulle skapa större välbefinnande i kaminen!

Stackars dej.... /Cecilia

2009-03-02 @ 13:56:02
URL: http://dalmaneek.blogspot.com
Postat av: Anna Panna

Tack Cecilia!

Ja, den var inte rolig men nu lämnar jag den för att läsa om emotionellt arbete! Det är faktiskt ganska så mycket roligare =)

Kanske tar jag med tråkboken till valborgsbrasan!!!

Anna Panna

2009-03-02 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0