Träna är livet =)

Hej hej!
Idag steg jag upp och var i kyrkan vid 9.45, röjde lite o sen kom J, G och M o så var vi kyrkvärdar.
Det var en fin gudstjänst och A sjöng så fint....
Sen var det kyrkkaffe, diska och ställa i ordning.
Vid 13.30 var vi klara så då åkte jag iväg o tränade =)
Så skönt. Träffade lillsyrrans kompis S där så vi prata lite. Fick prata en kortis med lillsyrran i telefon och då var dom påväg igen. Det har varit en massa strul med bussen och vädret så dom hade inte kommit fram till alperna än.. stackarna...
Tänk gärna på dom....
Iaf så tränade jag i 1 timme och sen bar det hemåt igen.
Nu är jag hemma, har ätit och ska börja plugga nu!
Ska försöka få ihop veckan som ligger framför, mycket att göra som vanligt!
Träningen måste jag få in för det är ju helt underbart =)
Missade ni dagens tv gudstjänst så kolla i morrn på 2an eller på svt play på deras hemsida =) Det ska jag göra!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0