Tokiga charmbubbeltroll....

Hej hej!
Jag har nog världens bästa föreläsare på min kurs just nu!!! Han säger så underbart roliga saker helt plötsligt!
Som igår när han berättade en historia så sa han helt plötsligt "O så står dom där som tokiga charmbubbeltroll..."
Jag undrar bara vad ett charmbubbeltroll är??? Det låter ju bara för mysigt =)
O vi skrattade i en kvart efter tror jag =)
Nu är det iaf dags för en hemtenta igen. Denna gången betydligt slappare än förra kursen. Vi har en vecka på oss att skriva 5 sidor med ett radavstånd på 1,5 och 12 punkter!!! Förra kursen var det 6 sidor på 4 dar, enkelt radavstånd!!
Men jag tänkte att det var dags att börja med det nu så min eftermiddag är räddad!!
Annars har det varit 2 ganska fulla dagar. Igår var det opera, skola, öva med JuJ och allmänt körande fram och tillbaka! Fick se P1's lägenhet! Helt underbar!
Idag var det först jobb och sen fika på stan med min underbara vän M... Så längesen vi satt ner i lugn o ro så det var verkligen härligt! Tack....
Nu till hemtentan och här nere kommer lite bilder från mina dagar med Chikita!
Kram
 promenad 
 bus med kaninen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0