Uppdatering sen sist!

Hej hej!
Nu ska vi se vad som hänt sen sist....
I lördags kom H och S hit o vi såg melodifestivalen o filmen The perfect man så här var det party tills kl. 00.00 =)
Även Carlos kom fram denna kväll =)
 carlos o hans chokladhjärtan!

Riktigt trevlig kväll, tack för det...
Söndagen gick först åt att skriva klart min hemtenta o se den sista tv gudstjänsten. Wow vad bra manskören var =)
Kl. 15 var jag i kyrkan o övade med JuJ och kl. 17 var det café gudstjänst då vi sjöng o liksom knöt ihop säcken efter tv gudstjänsterna. En trevlig kväll det med fast på ett annat sätt.
I måndags träffade jag mamma på centralen 
o så gick vi o lämnade min hemtenta. 
Sen innehöll dagen fika på condeco, shopping - tack så mycket för det =), paj på tantcafét och vid 15 sa vi hej då.
Jag gick o hämtade träningskläderna i kyrkan o åkte iväg o träna.
Men där framåt 16 är det för mycket folk o tränar alltså.... det ska jag försöka undvika igen.
Väl hemma åt jag och fixade allt som fått ligga under hemtentan, diska och såg tv.
O nu är vi då framme vid idag!!
Idag var jag i kyrkan kl. 9. Städade, fikade med M, städade o sen fick jag äntligen träffa min kära vän igen =) Saknat dej har jag.... Man är ju så van vid att träffas varje dag o när det då går typ 11 dagar innan man ses o hörs är det ganska mycket tycker jag. Men nu är hon hemma igen o tack gode Gud för det.....
Var med henne i säkert 2 timmar o sen städade jag det sista.
Hemma var jag igen lite över 16. Konstigt att vara hemma såhär tidigt men skönt!
Kvällen kommer innehålla en del läsande tror jag, är riktigt sugen på det. Bredvid mig ligger "Kristendom för ateister"  av Olle Carlsson som jag nu tänkte läsa lite i. Ska försöka läsa mer har jag bestämt mig. Det du pappa =) Nu blev du väl så glad att du hjular runt =)
Ja detta var väl allt för nu!
Hepp :P
Ps. här är den sista skörden på chikita, hon är ju bara så söt.... Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0